Penawar Batuk, Semput, Lelah Dan Asma


 Sumber : Minyak Herba Asma Mujarab Original Homemade ( http://www.cintaummahmarketing.com/2016/04/minyak-herba-asma-mujarab-homemade.html )


Assalamualaikum!

Saya ingin kongsikan cerita semasa anak saya berumur 2 tahun mengalami batuk dan lelah yang kuat sehingga terpaksa sedut dengan mesin Nebulizer seminggu sekali di hospital.

Doktor membuat rawatan sedut lendir, nebulizer, ubat-ubatan dan lain-lain. Selepas itu, kesihatannya alhamdulillah telah bertambah baik. Namun, bila umurnya 3 tahun lebih, anak saya diserang batuk dan seterusnya muntah beberapa kali. Bila di bawa ke klinik, doktor beritahu ianya lendir dan batuk biasa.

Doktor terus-menerus memberikan nebulizer kerana katanya bahaya bila semput. Oksigen boleh terhenti ke otak. Dari saat itu baru saya sedar yang anak saya ada semput.

Kebetulan pada hari saya bawa anak saya untuk sedut di hospital, ada seorang nurse simpati sangat melihat anak saya. Dia pun ceritakan pengalaman anak dia pun pernah mengalami situasi yang sama.

Dia suruh saya cuba ubat kampung. Dia hadiahkan pada saya satu botol minyak kampung tradisional, mana tahu minyak ini sesuai dengan anak awak, katanya. Sebab sebelum ini anak dia pun pakai minyak ini. Alhamdulillah dah tak semput lagi.

Tanpa fikir panjang sebab terlalu risau dengan kesihatan anak saya. Saya ambil dan ucapkan ribuan terima kasih kepada Nurse itu.

Dipendekkan cerita dalam masa seminggu secara istiqamah saya pakai pada anak saya, setiap kali lepas mandi. Pakai di dada, leher, tengkok, belakang dan tapak kaki. Alhamdulillah lelah anak saya semakin berkurang.

Dari seminggu sekali anak saya datang lelah, kini beransur ke sebulan sekali dan kini Alhamdulillah sudah semakin pulih sepenuhnya, dan tak perlu lagi ke hospital untuk sedut gas dengan mesin Nebulizer. Syukur sangat-sangat kepada Allah kerana minyak ini sesuai dengan anak saya.

Jika anak-anak kita batuk, sapu saja minyak akar kayu ini di atas tengkuk. Insya Allah baik… Semuanya dengan izin Allah samada minyak ini sesuai atau tidak dengan anak-anak kita.

Alhamdulillah anak saya sudah baik sepenuhnya dari batuk dan lelah (asma) yang teruk. Yang penting kita sebagai ibu bapa jangan putus berusaha berdoa dan ikhtiar untuk pastikan anak-anak kita sihat sejahtera.

Masa anak pertama saya kena lelah dulu memang tak sanggup nak tengok, muntah-muntah hinggakan terpaksa letak mangkuk di tempat tidurnya.

Apa-pun saya nak ucapkan jutaan terima kasih Nurse itu sebab kenalkan saya minyak tradisional ini. Sekarang minyak ini wajib ada dalam rumah saya. paling tidak pun 10 botol utk semua anak-anak. Kerana minyak ini sesuai untuk bayi baru lahir hingga ke peringkat dewasa.

P/S: Minyak Akar Kayu Lelah Atau Asma Ini Dijamin Halal Dan Selamat. Kerana Ianya Diproses Oleh Seorang Pakcik Di Kampung Yang Sentiasa Mengamalkan Perubatan Tradisional Asli Minyak Herba Asma.






Hanya RM39.00 sahaja.
Semoga manfaat. Syukran!

Jika berminat untuk dapatkan minyak ini boleh hubungi wakil kami yang berikut :

     

Stockist & Agent Kawasan

Dapatkan Minyak Herba Asma Mujarab ini dari Stockist & Agent kawasan mengikut Negeri dan Daerah berhampiran Anda.
Negeri/Kaw Nama No Tel Status
Selangor / Sg Tangkas Bangi Lama Kajang, Semenyih Hulu Langat Puan Diana Aluwi 018 391 9195 Super
Stokis
Kuala Lumpur / Bangsar Puan Helissa Hamid 017 679 7275 Stokis
Kuala Lumpur / Bandar Baru Sri Petaling Puan Khadijah 012 645 6524 Stokis
Kuala Lumpur / Putrajaya Puan Ruzilah 012 397 9251 Stokis
Selangor / Hulu Langat & Sri Petaling Puan Fatimah 017 389 2509 Agent
Selangor / Sri Kembangan Puan Ruqayyah 013 980 8440 Agent
Pahang / Temerloh Puan Zaliha 013 933 2680 Stokis
Johor / Pasir Gudang Puan Asma Hanafi 019 375 3581 Stokis
Melaka / Alor Gajah, Tampin Puan Hajjah Latipah Mansor 019 636 4947 @ 011 1083 5006 Stokis
Melaka / Simpang Ampat Puan Nur Syafiqah 019 611 9493 Agent
Melaka / Taboh Naning Syeikh Ismail 010 773 4169 Agent
Melaka / Melaka Raya Cik Amira 012 976 0080 Agent
Pulau Pinang / Jalan Padang Tembak Pulau Pinang Puan Aisyah 011 2610 1019 Agent
Selangor / Jalan Dato Abu Bakar Baginda Sg Merab, Kajang Puan Riani Ismail 016 637 4055 Stokis

Post a Comment

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

[blogger][facebook]

Author Name

Borang Maklum Balas

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.